Lusaka - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Rosemarie Onvlee - WaarBenJij.nu Lusaka - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Rosemarie Onvlee - WaarBenJij.nu

Lusaka

Door: Rosemarie

Blijf op de hoogte en volg Rosemarie

14 Maart 2014 | Zambia, Lusaka

Daaag lieve lezertjes!

Lang leve gratis Wi-Fi, want nu kan ik direct ff een berichtje op internet neergooien.
De reis was ach-ter-lijk lang, maar wel heel ontspannen gelukkig. We zijn net aangekomen in de backpackers lodge in Lusaka. We zijn de komende nachten roomies met 1 ander meisje dat we nog niet hebben ontmoet.
Vandaag gaan we alleen nog maar liggen, hangen, eten, hangen, slapen, liggen, hangen, eten.

Laters!

• 14 Maart 2014 - 17:11

Gertjan:

Ha roos, goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! Zo te lezen gaat het zware leven gewoon door daar; Liggen, hangen, eten, hangen, slapen, liggen, hangen, eten.
    Veel plezier daar!!!

• 14 Maart 2014 - 19:35

Marleen:

Hee lieverd! Wat fijn te horen dat je goed bent aangekomen!
    Heel veel plezier met chillen, meis!!

Xxx

• 14 Maart 2014 - 23:05

Ron:

Hoi Roos, geniet maak er iets bijzonders van en pas goed op jezelf! Groeten sunja jeanne maryse en ron

• 15 Maart 2014 - 00:08

Mieke:

Hoi Meisie,

De hele dag aan je gedacht, nu is ze in Dubai, nu gaat ze naar Lusaka, nu moet ze in Lusaka zijn, wat een reis. Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen. Nu eerst acclimatiseren. Geniet er maar van in die lodge.
    groetjes XXXX

• 15 Maart 2014 - 00:08

Mieke:

Hoi Meisie,

groetjes XXXX

• 15 Maart 2014 - 16:20

Margriet :

Hey hoi wereldreiziger, wat leuk dat we dit een beetje mogen meebeleven. Ik moet nu al lachen om je duidelijke droge humor. Ook leuk voor de verslaglegging van je stage. Ik kijk uit naar de verhalen die gaan komen. Pas goed op jezelf en kijk niet te lang in een paar donkere ogen! Groetjes uit Friesland van margriet siemen Jouke Rintje en Friso.

Rosemarie

Dag lieve lezers! Vanaf 13 maart 2014 ga ik samen met twee klasgenootjes onze minor International Health and Development gaan doen in Zambia! We logeren en onderzoeken in het revalidatiecentrum Holy Family Centre, in Monze. Ik zal proberen jullie een beetje up to date te houden over wat we allemaal meemaken. Groetjes!! Rosemarie

Actief sinds 26 Feb. 2014
Totaal aantal bezoekers 11922