Baily's in een longdrinkglas - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Rosemarie Onvlee - WaarBenJij.nu Baily's in een longdrinkglas - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Rosemarie Onvlee - WaarBenJij.nu

Baily's in een longdrinkglas

Door: Rosemarie

Blijf op de hoogte en volg Rosemarie

16 Maart 2014 | Zambia, Lusaka

Zooo. Ieren kunnen drinken. Gisteravond met alle ierse expats partyhardy gehad. Tis niet normaal hoeveel die wegtikken op een avond!! We hebben onze ogen uitgekeken. Baileys, Guinness, wiskey, wijn, alles door elkaar. Drie soorten drank bij je bord op tafel. Het water wordt niet aangeraakt (mochten wij gelukkig hebben).
Er was Ierse muziek en dans enzo. Heb nog even een kort dansje gewaagd. Een beetje in de stijl van het ‘verboden feestje’ in de kelder van de Titanic. Was best een leuke avond! Vandaag gaan we nog even door. Theresa heeft iedereen al verteld dat we vandaag ook komen naar een Ierse dansavond. Wij wisten nog van niets, maar oke. Ik hoop dat het leuk wordt!

• 16 Maart 2014 - 08:32

Monique:

Dat is nog eens een leuk welkom, klinkt goed!
    Leuk om je zo te kunnen volgen.
    Veel succes, groeten uit Gorinchem.

• 16 Maart 2014 - 13:10

Mieke:

Wordt je vandaag opgehaald om naar Monze te gaan?
    Er wordt hier aan alle kanten naar je gevraagd, ze vinden het allemaal super gaaf.
    Geniet er van!

• 16 Maart 2014 - 14:06

Reinier Onvlee:

Volgens mij zetten ze jullie daar op sterk water. Klinkt goed allemaal, je bent in elk geval niet alleen.

• 16 Maart 2014 - 20:37

Gerard:

Eej Roos, Hoe is de reis verlopen?? geen vertraging opgelopen?

Veel plezier!!

• 17 Maart 2014 - 12:53

Claudia:

Hoi Rosemarie!

Fijn dat je goed bent aangekomen. Een supergave tijd toegewenst. Ik blijf je volgen!
    Groetjes vanuit Roosendaal!

Rosemarie

Dag lieve lezers! Vanaf 13 maart 2014 ga ik samen met twee klasgenootjes onze minor International Health and Development gaan doen in Zambia! We logeren en onderzoeken in het revalidatiecentrum Holy Family Centre, in Monze. Ik zal proberen jullie een beetje up to date te houden over wat we allemaal meemaken. Groetjes!! Rosemarie

Actief sinds 26 Feb. 2014
Totaal aantal bezoekers 11925