Tot de dood jullie scheidt - Reisverslag uit Monze, Zambia van Rosemarie Onvlee - WaarBenJij.nu Tot de dood jullie scheidt - Reisverslag uit Monze, Zambia van Rosemarie Onvlee - WaarBenJij.nu

Tot de dood jullie scheidt

Door: Rosemarie

Blijf op de hoogte en volg Rosemarie

24 Maart 2014 | Zambia, Monze

Theresa’s liefde voor haar man Moe, samengevat in een paar woorden:
‘Moe, i will have you cremated when you die. Just to make sure you won’t ever come back again.’

Gisteren werden we weer op pad genomen door Theresa, Moe, Michael (Ierse arts), en Tinta (ook Ierse arts). In één auto. Dat betekent: 7 mensen in een gewone auto. Drie voorin, vier achterin. Je begrijpt dat dat erg knus was.

Onderweg zagen we dat de trein ontspoord was. Gelukkig was het een goederentrein. Hij zal er nog wel even liggen, gezien het plaatselijke tempo. Misschien kan ik er dan ooit nog eens een foto van maken.

Update van de eerste alinea:
'I’ll fly to England and shake some ashes, i’ll fly to Alaska and shake some ashes. So there’s no chance they can ever put you back together. Oh and to that place where that malaisian airplain had disappeared would be a good place. And the Bermuda Triangle maybe.'

• 25 Maart 2014 - 07:38

Mieke:

Nou, zij laat er geen gras over groeien :-)

Rosemarie

Dag lieve lezers! Vanaf 13 maart 2014 ga ik samen met twee klasgenootjes onze minor International Health and Development gaan doen in Zambia! We logeren en onderzoeken in het revalidatiecentrum Holy Family Centre, in Monze. Ik zal proberen jullie een beetje up to date te houden over wat we allemaal meemaken. Groetjes!! Rosemarie